Kupní smlouva

 

Reklamace

Vznikne-li na zboží reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem. Je-li zboží poškozeno již při přepravě, kupující  

poškozený balík vůbec nepřevezme a nechá jej poslat zpět prodávajícímu, příp. sepíše protokol o poškození zásilky během přepravy.

  1. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: rapidarms@gmail.com. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.

  2. Obratem po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit.

  3. Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad

  4. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

  5. Při zaslání zboží k výměně, opravě či vrácení peněz nese kupující výlohy spojené se zasláním zboží zpět prodávajícímu. Náklady na zaslání nového či opraveného výrobku nese prodávající.

      

    Ostatní

    Veškeré ceny jsou paušální poplatky za dopravu a práci

     

    Doprava

    Způsob dopravy preferuji na dobírku. K objednávce se přičtou náklady za dobírku dle současných cen přepravců/České pošty.

 

Kontakt

Rapidmarket

rapidarms@gmail.com

ICQ:
384388545
394323450

Vyhledávání

Děkujeme za návštěvu stránek

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode