Reklamace
Vznikne-li na zboží reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem. Je-li zboží poškozeno již při přepravě, kupující
poškozený balík vůbec nepřevezme a nechá jej poslat zpět prodávajícímu, příp. sepíše protokol o poškození zásilky během přepravy.
Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: rapidarms@gmail.com. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.
Obratem po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit.
Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad
V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.
Při zaslání zboží k výměně, opravě či vrácení peněz nese kupující výlohy spojené se zasláním zboží zpět prodávajícímu. Náklady na zaslání nového či opraveného výrobku nese prodávající.
Ostatní
Veškeré ceny jsou paušální poplatky za dopravu a práci
Doprava
Způsob dopravy preferuji na dobírku. K objednávce se přičtou náklady za dobírku dle současných cen přepravců/České pošty.